Skip to content
Live, 8 pași de urmat pentru a avea un conținut dinamic

Live, 8 pași de urmat pentru a avea un conținut dinamic

Live, 8 pași pentru a avea un conținut dinamic. Într-o lume în care videoclipul este tot mai dominant online, oamenii merg mai departe, consumând live video. Detalii despre optimizarea unui website, puteți găsi pe SEO Cluj.

Este un fel de televiziune. Însă e mai ușor să găsiți lucruri care sunt relevante pentru gusturile dvs. cele mai obscure și mai excentrice. Doriți să urmăriți pe cineva care colecționează pene? Probabil există persoane interesate pentru asta.

Vreți să vă uitați la pisoi care se joacă toată ziua? Există o mulțime de persoane interesate și pentru asta.

Care este beneficiul pentru o afacere pe internet? Transmiterea live vă permite să găsiți și să interacționați cu cei mai pasionați fani și/sau clienți. Are o anumită utilitate ca loc de publicitate și ca sursă directă de venit.

Cel mai bine este să vă gândiți la transmiterea live ca la un instrument de construire a comunității. Nimeni nu vrea să urmărească un flux care este plin cu toate anunțurile posibile.

Articole recomandate:

Deci, ar trebui să faceți live streaming? Aveți ceva interesant de distribuit în mod regulat? Aveți timp și resurse pentru un flux online?

Urmăritorii dvs. au, în general, resurse pentru a viziona fluxuri live? Dacă răspunsul la toate aceste întrebări este da, de ce să nu încercați? Puteți oricând să salvați filmările pentru a le posta pe canalul de YouTube, mai târziu. Iată cum să începeți:

1. Alegeți subiectul dvs.

Deci, ce aveți de gând să discutați în live-ul dvs.? Ce aveți de prezentat? O afacere de prelucrare a lemnului își poate arăta procesul pentru diferite piese pe care le realizează. O persoană care se ocupă de web design ar putea consulta website-urile altor persoane.

Nu vreți să ajungeți doar live și să nu aveți ce să spuneți. Chiar dacă nu este scris pe undeva, aveți nevoie de un plan. Câteva notițe cu lucrurile despre care vreți să vorbiți în acea zi pot face minuni.

Veți discuta despre industria dvs., în ansamblu? Vorbiți despre știri din industrie? Poate doriți să vă concentrați asupra unei părți din domeniul SEO.

Știind ce doriți să împărtășiți va afecta, practic, orice alte decizii luate. Aflând ceea ce urmăritorii doresc să vadă de fapt, va schimba totul.

2. Alegeți formatul dvs. de transimtere live

Multe fluxuri live au doar o persoană așezată pe un scaun care vorbește despre teme de interes pentru ele. Alții au două sau mai multe teme despre care discută, în paralel.

Aceste două formate sunt de departe cele mai ușoare și mai ieftine de produs. Formate mai complexe, cu schițe sau pachete grafice ar fi mai bine să le lăsați pe seama unui specialist.

Un alt format popular (și destul de ușor) este să transmiteți live ceea ce lucrați. Aceste activități sunt deosebit de populare în ceea ce privește munca de creație. Și, da, contează codificarea.

3. Alegeți-vă gazda/prezentatorul

Nu toată lumea este făcută pentru public sau transmitere live. Este o abilitate care necesită timp și efort pentru a o stăpâni. Dacă aveți pe cineva din compania dvs. care are deja experiență în vorbirea în public, aveți noroc.

Dacă nu, va trebui să începeți chiar acum practica.

4. Elemente grafice în transmiterea live

Puteți începe fără acestea, dar în cele din urmă veți dori să produceți anumite elemente grafice pentru fluxul dvs. Acestea includ aspecte precum:

  • avataruri și bannere pentru platforma de transmitere;
  • grafică standby pentru momentul în care fluxul începe, se termină sau când aveți nevoie de o pauză de câteva minute;
  • suprapuneri grafice pentru a afișa informații suplimentare.

Dacă nu doriți să faceți aceste lucruri singur, puteți descărca unele elemente grafice gratuite sau premium.

5. Obțineți un director pentru transmiterea live

Multe fluxuri live sunt un ”spectacol” format de o singură persoană care trebuie să le facă pe toate. Este stresant și este o bătaie de cap, dar e posibil.

Cu toate acestea, dacă aveți persoane care lucrează cu dvs., vă pot ajuta cu echipamentul și software-ul de streaming. ”Platoul” dvs. de transmitere este mai complicat decât o cameră web și un microfon? Aproape sigur aveți nevoie de cineva pentru asta.

Aceștia pot schimba camerele, pot activa și dezactiva grafice la orele adecvate. Pot chiar să declanșeze efecte sonore. A avea o persoană în plus în jurul activității face transmiterea mult mai ușoară.

Singurătatea se poate instala atunci când faceți totul pe cont propriu.

6. Obțineți un moderator

În funcție de resursele dvs., această persoană poate fi sau nu directorul de transmitere live. Pe scurt, Internetul este un loc minunat care, uneori, poate deveni rapid oribil.

Pe măsură ce fluxul dvs. crește în audiență, veți avea nevoie de un moderator care să păstreze ”liniștea”. Toate serviciile mari de transmitere au cel puțin un flux de chat. Puteți avea cei mai drăguți urmăritori de pe Pământ.

O să aveți nevoie de cineva care să sorteze volumul mare de informații și să aleagă cele mai relevante întrebări și comentarii.

7. Alegeți platforma dvs.

Acum ar trebui să decideți exact unde doriți să realizați transmiterea live. Platforma pe care o alegeți ar trebui să fie suficient de convenabilă pentru dvs. De asemenea, ar trebui să fie relevantă pentru publicul dvs. Iată câteva dintre opțiuni:

  1. Twitch este destinat mai ales jocurilor, dar are și categorii pentru conținut creativ. Este probabil cea mai mare platformă de streaming din lume. Așa că, există o mulțime de potențiali spectatori acolo dar și multă concurență;
  2. Facebook are capabilități de streaming destul de solide și funcționează cu aplicații profesionale OBS;
  3. Instagram a integrat streaming-ul;
  4. Periscope se integrează foarte strâns cu Twitter. Acestea sunt destinate mai mult unor fluxuri personale, care sunt, de obicei, transmise prin telefon. Dar, dacă aveți deja o audiență mare pe rețelele de socializare, ar trebui să luați în considerare aceste opțiuni;
  5. YouTube oferă o platformă destul de robustă și puteți transmite live aproape orice doriți, pe orice subiect. Ca bonus, toate fluxurile sunt salvate pe canalul dvs. de YouTube.

8. Setați un program pentru transmiterea live

Ați încercat transmiterea în direct de câteva ori și v-ați dat seama cât vă costă în termeni de bani, timp și eforturi. Nu ar trebui să difuzați dacă nu aveți nimic de arătat, distribuit sau spus. Astfel, este bine să aveți un program cu transmisii mai rare, atât timp cât sunt destul de regulate.

De asemenea, ar trebui să faceți publicitate fluxului dvs. prin intermediul rețelelor de socializare. Poate chiar prin intermediul listei de e-mail.

Dați de veste cu mult timp înainte de a intra live. Ar trebui să faceți acest lucru de fiecare dată. Astfel, îi ajutați pe urmăritori să înțeleagă când sunteți live, putând să își planifice programul.

Back To Top