Conținut SEO

Conținut SEO, o problemă care ar trebui rezolvată pe foarte multe website-uri. În această pagină, ne-am propus să răspundem la trei dintre cele mai importante întrebări:

  • Ce înseamnă „conținut SEO”?
  • Ce tipuri de conținut SEO există?
  • Care este strategia mea de conținut SEO?

Dacă aveți întrebări despre strategiile de creare conținut SEO, la care nu răspundem aici, anunțați-ne în comentarii și vom răspunde aici sau într-o postare viitoare pe blog.

Ce înseamnă conținutul SEO?

Pentru a înțelege ce înseamnă conținut SEO, este util să descompunem fraza în părțile sale componente:

SEO – se referă la optimizarea pentru motoarele de căutare sau la procesul de optimizare a unui website, astfel încât oamenii să îl poată găsi cu ușurință prin intermediul motoarelor de căutare precum Google.

Conținut – aici ne referim la orice informație care este publicată pe web și care poate fi consumată de vizitatori.

 

Așadar, alocarea acestor două concepte: conținutul SEO este orice conținut creat cu scopul de a atrage traficul organic prin intermediul motoarelor de căutare.

Nu o să vă spun tot ce trebuie să știți despre optimizarea conținutului dvs. pentru motoarele de căutare aici. Ar trebui să scriu foarte mult! Acesta este un întreg „ghid de inițiere”.

Iată o actualizare super-rapidă asupra a ceea ce va trebui să faceți pentru a beneficia de conținut SEO:

Cercetarea cuvintelor cheie

Dacă doriți să generați trafic organic, este mai bine să faceți cercetări de cuvinte cheie înainte de a începe să scrieți. În acest fel, vă puteți concentra pe cuvinte cheie pentru care există deja o anumită cantitate de volum de căutare.

Cu alte cuvinte, scrieți către subiecte (sau găsiți nișe de cuvinte cheie!), despre care oamenii caută deja informații.

Optimizarea cuvintelor cheie

Știți unde și cum puteți utiliza cuvintele cheie din conținutul dvs. pentru o căutare maximă. Pe website-ul nostru Htaccess, veți găsi articole despre optimizare SEO.

Organizarea conținutului – conținutul de pe website-ul dvs. ar trebui să fie organizat într-un mod logic. Acest lucru nu este numai bun pentru SEO, dar ajută vizitatorii website-ului dvs. să găsească cu ușurință și alt conținut asociat.

Promovarea conținutului – creșteți vizibilitatea pentru conținutul nou creat de dvs., distribuind pe rețelele sociale și creați link-uri către conținutul respectiv. Aici ne referim la link-uri interne și externe.

Este important să rețineți că, dacă traficul de pe motoarele de căutare este singurul dvs. obiectiv, rezultatele vor suferi probabil.

Trebuie în primul rând să creați conținut pentru vizitatori, pentru cei care citesc articolele respective. De asemenea, conținutul trebuie optimizat și pentru motoarele de căutare dar, cu mai multă atenție.

Cu alte cuvinte, nu produceți conținut „de umplutură”, care se clasează și obține clicuri pentru că nu oferă nicio valoare suplimentară utilizatorilor.

Website-urile care promovează conținut slab, cu valoare scăzută, riscă să fie penalizate de Google. De asemenea, ei tind să aibă rate de respingere ridicate și rate scăzute de conversie.

Conținut SEO, o valoare suplimentară!

Conținutul SEO poate include oricare dintre următoarele informații:

Pagini cu produse – Acestea sunt cele mai importante mijloace de promovare pentru orice website de comerț electronic. O pagină de produs bună, poate servi atât conținut SEO, cât și pagină de destinație PPC.

Articole pe blog – Un blog este una dintre cele mai simple modalități de a crea un flux regulat de conținut SEO eficient. În general, articolele de pe blog sunt mai atrăgătoare și sunt mai susceptibile să atragă link-uri decât paginile de produse.

Acestea pot fi o modalitate excelentă de a construi o anumită autoritate pentru website-ul dvs. Rețineți că blogurile sunt foarte flexibile și le puteți utiliza pentru a găzdui oricare dintre tipurile de conținut de mai jos din această listă.

Advertoriale – Gândiți la articole de știri, interviuri sau prezentări. Acesta este principalul tip de conținut pe care îl veți găsi pe majoritatea website-urilor de tip ziare online, directoare de articole sau comunicate de presă.

Liste de prezentare – O listă este de asemenea, un fel de articol dar încadrarea expresiilor importante într-o listă (cum ar fi „7 moduri de creștere a traficului organic” sau „5 rețete culinare”,  facilitează promovarea.

Aceste tipuri de titluri par să fie, de asemenea, mai interesante. Oamenii devin curioși și în mod special în fluxurile de social media.

Ghiduri – Un ghid este un conținut mai lung care explică în detaliu cum să faci ceva. Ghidurile sunt deseori împărțite pe mai multe pagini web, deși este o practică optimă pentru a permite utilizatorilor să vizualizeze conținut lung ca o singură pagină, dacă doresc.

Puteți posta un ghid complet pe website-ul dvs. sau puteți posta un rezumat sau un extras , care solicită vizitatorilor să completeze un formular de înregistrare pentru a citi ghidul complet.

Aceasta poate fi o modalitate bună de a genera oportunități, dar rețineți că este probabil să se reducă volumul de trafic SEO, pe care îl puteți primi către acel ghid.

Videoclipuri – În general, există mai puține videoclipuri pe web decât pagini text. În consecință, poate fi mai ușor să se claseze pe prima pagină pentru un cuvânt cheie competitiv, un text, decât un videoclip.

În funcție de tipul de website, videoclipurile pot fi o modalitate excelentă de a atrage și de a ajunge la publicul țintă. Luați în considerare crearea de tutoriale video despre modul de utilizare a produselor.

Puteți să ilustrați un proces care are legătură cu afacerea dvs. – de exemplu, un program de imagini ar putea realiza un videoclip care să arate cum să folosiți un produs.

De reținut pentru SEO: Ați putea lua în considerare includerea unei transcrieri a textului videoclipului dvs.