Advertoriale, un subiect destul de discutat în mediul online. Haideți să vedem ce ne spune expresia „Advertoriale!” Ce obțineți atunci când combinați un anunț cu un conținut editorial? Un advertorial, desigur!
În această pagină, vom explica care sunt reclamele publicitare și vom analiza câteva exemple. De asemenea, vom analiza care sunt website-urile în care putem avea încredere atunci când discutăm despre advertoriale.
Advertooriale, un fel de publicitate deghizată!
Un advertorial poate fi un articol interesant despre un nou produs de înfrumusețare sau un sistem care promite să slăbiți de exemplu. Ce ar trebui să știm despre advertoriale:
- Pare un articol de revistă
- Se citește ca un articol din revistă
- … cu excepția, nu este un articol de revistă!
Un advertorial este o reclamă deghizată, un concept de marketing online, care este o relație între o reclamă și un conținut editorial, cunoscut, logic, ca publicitar. Aceste advertoriale ne ajută la creșterea autorității website-ului, pentru că în general se publică pe website-uri cu autoritate mare.
Ce este un Advertorial?
Reclamele publicitare, denumite uneori și publicitate autohtonă, sunt destinate a fi doar puțin ciudate. Combinând publicitatea cu ceea ce arată ca un articol de revistă tradițională, reclamele au o rată de succes mai bună, încurajând citirea, mulțumind, în mare parte, modului în care arată.
Probabil veți vedea un titlu mare de tip revistă, o grafică sau fotografii strălucitoare și atrăgătoare și o scriere care arată ca ultimul articol pe care tocmai l-ați citit înainte de a răsfoi pagina.
Aceste reclame sunt un amestec de publicitate și conținut editorial (articole scrise, advertoriale), scrise pe website-uri de specialitate sau website-uri cu autoritate.
În loc de o reclamă tradițională și evidentă, mărcile pot alege să meargă așa după cumpărarea plasării anunțurilor într-o publicație (website), director de articole.
Deoarece publicitarul este conceput pentru a arăta ca restul publicației, cititorii s-ar putea considera că peruzează articolul ca și cum ar face parte din conținutul unei reviste, un plus în ceea ce privește implicarea cu brandul.
Reclamele sunt utilizate frecvent în publicațiile tipărite, dar acesta nu este singurul loc în care le veți găsi. Din ce în ce mai multe, reclamele apar pe website-uri, concepute pentru a arăta ca o altă pagină web axată pe conținut, dar în schimb promovează un brand și produsele sau serviciile sale.
…un articol publicitar versus un articol obișnuit
Deci, cum știți când vă confruntați cu un articol publicitar versus un articol obișnuit? Există două cadouri. Reclamele sunt destinate pentru a fi reclame, așa că probabil veți intra în conținut destul de flagrant cântând laudele unui nou produs.
În al doilea rând, cuvântul „Sponsorizat” sau„ „Publicitate” (sau ceva similar) va apărea undeva pe pagină, dacă administratorul acceptă.
Cam asta este! Întregul scop al unui advertorial este de a se potrivi cu restul conținutului publicației, astfel încât cititorii, în esență, să continue să citească când apare un advertorial.
Agenții de Publicitate
Pentru agenții de publicitate, care au un control complet asupra conținutului reclamei lor, obiectivul este de a stabili credibilitatea construită.
De fapt, cercetătorii au descoperit că reclamele de tip „Advertoriale”, fac o treabă mai bună decât reclamele tradiționale, atrăgând atenția cititorului, dar există dovezi că, credibilitatea unui advertorial o depășește pe cea a unei reclame mai comune.
Aceasta este o veste excelentă pentru agenții de publicitate care profită de această formă ușor diferită de comercializare a mărcii lor.